Savitarnos svetainė
Reikia pagalbos
DUK m. Parking

Pirmą kartą įdiegęs programą užsakiau paslaugą, tačiau užsakymas „dingo“.

Įdiegęs programą vartotojas supažindinamas su programos veikimo principais, kurie žingsnis po žingsnio pateikiami demonstracinėje versijoje, imituojant automobilio stovėjimo užsakymą.  Susipažinę su programos veikimo principais demonstracinėje versijoje, galite užsakyti paslaugą.

Kas gali naudotis paslauga?

Paslauga gali naudotis visi mobiliojo ryšio vartotojai, statantys automobilius vietine rinkliava apmokestintose automobilių stovėjimo vietose Vilniaus mieste.

Kuo naujoji m.Parking sistema pranašesnė už senąjį vietinės rinkliavos mokėjimo mobiliaisiais telefonais būdą?

Pagrindinis naujosios sistemos pranašumas prieš senąją yra tas, kad vairuotojai naudodamiesi naująja m.Parking sistema mokės už realų  automobilio stovėjimo laiką, pačiam vairuotojui pasirenkant automobilio pastatymo pradžią ir pabaigą. Užsakęs mokamojo automobilių stovėjimo paslaugą, vairuotojas bet kada galės savo užsakymą nutraukti. Senojoje sistemoje už automobilio stovėjimą buvo mokama iš anksto nurodant stovėjimo trukmę ir, jeigu vairuotojas iš mokamosios stovėjimo vietos išvažiuodavo anksčiau, nei buvo numatęs, neturėjo galimybės nutraukti paslaugą.

Ar reikalinga automobilio valstybinio numerio registracija, kaip lig šiol, susiejant jį su lipduko, įsigyto iš mobiliojo ryšio operatoriaus, brūkšniniu kodu?

Ne, jokie lipdukai naudojantis nauja sistema nereikalingi. Jūs galite paslaugą užsakyti iš karto, jei tik turite mobilųjį telefoną. Jei naudojatės išmaniuoju telefonu, parsisiuntę m.Parking programą turėsite įvesti automobilio valstybinį numerį, pasirinkti rinkliavos zoną ir nusimatyti mokamojo stovėjimo užsakymo paslaugos trukmę tam, kad pamiršus nutraukti paslaugą, paslauga būtų nutraukta automatiškai jūsų numatytu laiku. Net ir numačius paslaugos nutraukimo laiką, Jūs paslaugą galite nutraukti bet kada anksčiau numatyto laiko. 

Jei paslaugą pirmą kartą užsakysite siųsdami trumpąją žinutę numeriu 1332, turėsite surinkti SMS su kodu: Start[tarpas][rinkliavos zonos kodas][tarpas][valstybinis numeris]. Vėliau užsakydami paslaugą, jei mokėsite už to paties automobilio stovėjimą, galėsite siųsti tik užsakymo kodą ir rinkliavos zonos pirmąją raidę, pvz.: Start G. Norėdami nutraukti paslaugą, numeriu 1332 išsiųsite užsakymo nutraukimo kodą Stop.

Jei lipdukas su brūkšniniu kodu nereikalingas, tai kaip kontrolierius žinos, kad aš sumokėjau už automobilio stovėjimą?

Senojoje sistemoje kontrolierius mokėjimus tikrindavo nuskenuodamas brūkšninį kodą. Tačiau naujojoje sistemoje sudėtingos brūkšninių kodų sistemos buvo atsisakyta – ar sumokėta už automobilio stovėjimą, kontrolierius patikrins nuskenuodamas automobilio valstybinį numerį.

Kodėl programa veikia tik esant įjungtam mobiliajam internetui, bet neveikia įjungus Wifi?

Mobilusis internetas reikalingas identifikuoti vartotoją, todėl užsakant paslaugą jį būtina įjungti. Kai paslauga užsakyta, mobilųjį internetą galima išjungti ir toliau programa galite naudotis su Wifi.

Jeigu naudodamasis išmaniuoju telefonu aš numatau iki kada mano automobilis stovės mokamojoje stovėjimo vietoje, tačiau paaiškėja, kad iš tikrųjų jis stovės ilgiau, nei buvau numatęs, kaip aš galiu pratęsti mokamojo stovėjimo trukmę? Ar man reikia sulaukti, kol paslauga bus automatiškai nutraukta ir atlikti užsakymą iš naujo?

Pratęsti mokamojo stovėjimo trukmę galėsite iškart, kai tik sužinosite, kad Jūsų automobilis stovės ilgiau, nei buvote numatę. Jums tiesiog reikės pakeisti numatytą mokamojo stovėjimo pabaigą m.Parking programoje, esančioje Jūsų telefone.

Ar galiu numatyti mokamojo automobilio stovėjimo trukmę, jeigu paslaugą užsakinėju trumposiomis žinutėmis?

Ne, paslaugą užsakant trumposiomis žinutėmis, nėra galimybės nusimatyti stovėjimo trukmę. Šiuo būdu paslauga užsakoma siunčiant užsakymo kodą Start. Jūs bet kada galite nutraukti užsakymą, siųsdami nutraukimo kodą Stop.

Jeigu nėra galimybės numatyti mokamojo automobilio stovėjimo trukmės, aš bijau, kad pamiršiu nutraukti paslaugą, kas tada nutiks? Turėsiu mokėti už automobilio stovėjimą iki tol, kol prisiminsiu ir nutrauksiu? 

Mokamojo automobilio stovėjimo paslaugą užsakius trumpąja žinute, vairuotojui kas dvi valandas bus siunčiamas priminimas apie užsakytą paslaugą. Tad jei pamiršote nutraukti paslaugą, jums bus primenama, kad ją užsakėte, jei tik neatsisakysite gauti priminimus, nes pagal nutylėjimą vartotojo patogumui priminimas yra siunčiamas. Automatiškai užsakyta mokamojo automobilių stovėjimo paslauga nutraukiama pasibaigus nustatytam mokamojo stovėjimo laikui dienos pabaigoje. Didžiojoje dalyje stovėjimo vietų mokamasis automobilių statymas baigiasi 20 val.

Ar galiu užsakyti paslaugą iš anksto kitai dienai?

Taip, naudodamiesi programa išmaniajame telefone, jūs iškart galite numatyti mokamo automobilių stovėjimo pabaigą kitą dieną (ir netgi dar kitą dieną). Jeigu paaiškėtų, kad jums nereikės automobilio statyti kitą dieną mokamojoje stovėjimo vietoje, jūs galėsite nutraukti užsakymą bet kada, net jeigu tai bus vidurnaktis.

Užsakant paslaugą trumposiomis žinutėmis, automobilio statymą kitai dienai galėsite užsakyti tik pasibaigus mokamojo automobilių stovėjimo laikui tą dieną, kurią mėginsite užsakyti paslaugą. Pavyzdžiui, jums užsakius paslaugą šiandien 19 val., užsakymas galios iki 20 val. (jei užsakėte rinkliavos zonoje, kurioje automobilių stovėjimas mokamasis iki 20 val.). 20 val. užsakymas bus automatiškai nutrauktas.

Ar turėsiu mokėti už automobilio stovėjimą, jei užsakiau mokamojo automobilių stovėjimo paslaugą kitai dienai, tačiau dar neįsigaliojus mokamajam stovėjimo laikui kitą dieną, paslaugą nutraukiau?

Ne, Jums nutraukus paslaugą neįsigaliojus mokamajam automobilių stovėjimo laikui, vietinės rinkliavos už automobilio stovėjimą mokėti nereikės. Jūs sumokėsite tik mobiliojo ryšio operatoriui už paslaugos užsakymą. Užsakymo mokesčio dydį galite sužinoti iš savo mobiliojo ryšio operatoriaus.

Ar aš turiu pats pasirinkti rinkliavos zoną, ar zona automatiškai nustatoma pagal mano mobiliojo įrenginio buvimo vietą?

Jeigu naudojatės išmaniuoju telefonu, Jūs turite dvi galimybes: automatinį rinkliavos zonos nustatymą, jeigu pasirinkote šį funkcionalumą m.Parking programoje ir galimybę pačiam pasirinkti rinkliavos zoną. Atkreipiame dėmesį, kad automatinis rinkliavos zonos nustatymas ne visada gali būti tikslus, ypač, jei esate ties dviejų rinkliavos zonų riba, todėl rekomenduojame pasitikrinti, ar automatiškai parinkta rinkliavos zona iš tikrųjų atitinka rinkliavos zoną, kurioje Jūs pastatėte savo automobilį. Ypatingai atkreipiame dėmesį į tai, kad jei Jūs užsakote paslaugą automobiliui, prie kurio Jūs nesate paslaugos užsakymo metu (galbūt automobilis yra vienoje rinkliavos zonoje, o Jūs kitoje rinkliavos zonoje), tuomet Jūs turite pats parinkti rinkliavos zoną, kurioje pastatytas automobilis.

Užsakant paslaugą trumposiomis žinutėmis privalu nurodyti rinkliavos zonos kodą (pirmąją raidę: Mėlynoji – M, Raudonoji – R, Geltonoji – G ir Žalioji – Z) trumpojoje užsakymo žinutėje.

Kaip man sužinoti, kiek aš turėsiu mokėti už užsakytą automobilio stovėjimą?

Jeigu naudojatės išmaniuoju telefonu, mokėtina suma rodoma m.Parking programos lange. Taip pat sistema nuolat informuoja apie užsakytą paslaugą ir mokėtiną sumą siųsdama pranešimus.

Užsakant paslaugą trumposiomis žinutėmis galimybės gauti  informaciją apie mokėtiną sumą nėra, tačiau tai jūs galite pasitikrinti, užėję į internetinę savitarnos svetainę.

Kaip matyti visus savo atliktus mokėjimus?

Prisijunkite prie mano.m-transportas.lt ir užsiregistruokite. Savitarnos svetainėje galėsite stebėti savo automobilio stovėjimų užsakymų istoriją. Atkreipiame dėmesį, kad mokesčiai už automobilio stovėjimą įtraukiami į Jūsų mobiliojo ryšio paslaugų sąskaitą.

Ar planuojate sukurti programą Windows phone naudotojams?

Šiuo metu yra svarstoma galimybė sukurti programą m. Parking ir kitoms operacinėms sistemoms. Apie visas naujoves informuosime papildomai. Kol kas siūlome paslauga naudotis siunčiant trumpąsias mobiliojo ryšio žinutes SMS.

Kur kreiptis?

Iškilus klausimų dėl naudojimosi mobiliosiomis paslaugomis galite kreiptis telefonu (8 5) 234 5930 arba užpildyti šią formą:

Jūsų žinutė sėkmingai išsiųsta. Greitu laiku su Jumis susisieksime.